Κυριακή, Απριλίου 20, 2008

NBA

Καταρχάς πρέπει να πω ότι πιθανότατα έχουν δίκιο όσοι λένε πως το πρωτάθλημα στο NBA αρχίζει όταν αρχίσουν και τα playoffs. Και πριν γράψω σχόλια για τα ζευγάρια θα ήθελα να δηλώσω απογοητεύμενος για το ότι δεν πέρασαν οι Warriors. Αν δει κανείς τα αποτελέσματα της κανονικής περιόδου οι Warriors, του Βαρώνου Davies, που έμειναν 9οι στη Δύση, έχουν καλύτερο record από τους 4ους της Ανατολής, δηλ. του Cavs του αγαπητού LeBron!

Για όλα αυτά φταίει η απαράδεκτη Ανατολή. Και μη μου πει κάποιος περί Celtics και πρώτο record στο NBA συνολικά κλπ. Τώρα να δούμε τι θα γίνει... ΜΑ είναι δυνατόν να μην πέρασαν οι Warriors και να μπήκαν στα playoffs οι Hawks, οι Sixers και οι Raptors;!;!

Λοιπόν επιστρέφω στα ζευγάρια:

ΔΥΣΗ
Lakers - Nuggets: Θεωρώ σχεδόν σίγουρο ότι οι λιμνάνθρωποι θα περάσουν. Άντε να χάσουν και μία φορά. Το δίδυμο Bryan - Gasol θα δώσει τρομερή ώθηση φέτος.

Jazz - Rockets (1-0): Νομίζω ότι θα περάσουν οι Jazz. Βλέπω ότι πρώτος scorer στο πρώτο παιχνίδι για τους Rockets ήταν ο Battier. Μα υπάρχει περίπτωση να αποκλείσεις τη Utah με το Battier;! Δε μπορεί μόνος ο T-Mac.

Spurs - Suns (1-0): Τι θέλω εγώ; ΜΑ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΟΥΝ οι SPURS! Γιατί; ΓΙΑΤΙ ΔΕ γουστάρω τα βρωμομπουνίδια τους! Άλλο όμως τι θέλω εγώ και άλλο τι θα γίνει στο τέλος! Αμφίρροπη σειρά που θα κριθεί στος τέλος όπως και το πρώτο παιχνίδι!

Hornets - Mavericks (1-0): Δεν έχω άποψη γιατί δεν έχω δει καθόλου Hornets ούτε πέρσυ ούτε από το λίγο που έχω δει φέτος. Πάντως αν αποτύχει και πάλι το Dallas, μπράβο του!


ΑΝΑΤΟΛΗ
Celtics - Hawks: Η Ανατολή δεν είναι Δύση και οι Hawks δεν είναι Warriors για να γίνει το περσυνό! Τελειωμένη σειρά κατά τη γνώμη μου!

Cavs - Wizards (1-0): Μάγος είναι μόνος ένας: ο LeBron! Πάμε παρακάτω... Ένας Arenas δε φέρνει την άνοιξη!

Magic - Raptors: Τρία πουλάκια κάθονταν! Ας πούμε ότι μπορεί και να κάτσει η έκπληξη εδώ... Ποια λέτε να είναι; Θεωρητικά καλύτερο το Ορλάντο...

Pistons - 76sixers: Και ρωτώ υπάρχει κάποιος νοήμων άνθρωπος που πιστεύει ότι η Φιλαδέλφια μπορεί να περάσει;

Ελπίζω να μπορέσω να δω μερικά παιχνιδάκια φέτος και να είναι και καλά...

Δεν υπάρχουν σχόλια: