Τρίτη, Νοεμβρίου 04, 2008

Formula1

Ο Hamilton είναι ο νέος παγκόσμιος πρωταθλητής F1 και μάλιστα ο νεότερος σε ηλικία!

ΑΥΤΟ δεν αλλάζει όση χολή και αν βγάζουν τα χαϊδεμένα παιδιά του αθλήματος.

Έπεσαν όλοι πάνω στο Glock για να μάθουν αν άφησε να τον περάσουν επίτηδες ώστε να πάρει το πρωτάθλημα ο Hamilton. Και εγώ ρωτώ ΓΙΑΤΙ; Γιατί να κάνει κάτι τέτοιο; Η Toyota έχει κάποια σχέση με τη Mercedez ή τη McLaren; ΟΧΙ. Αντίθετα ο Vettel -πιο σωστά η ομάδα του- που σκοτώθηκε να περάσει το Hamilton έχει. Η Toro Rosso έχει κινητήρες Ferrari. Αλλά όχι ο Vettel, απλά δεν ήξερε που βρισκόταν ο ίδιος και ο Hamilton;!!! ΑΗΔΙΕΣ και γελοιότητες της Ferrari και των θυγατρικών της!

ΥΓ1. Μιλάει η Ferrari που τουλάχιστον σε ένα grand prix κάθε χρονιά μαγειρεύει το αποτέλεσμα. Ο ένας οδηγός αφήνει τον άλλο να περάσει!!! Είναι το λιγότερο γελοία!
ΥΓ2. Προσωπικά τσαντίστηκα πάρα πολύ όταν ο Vettel πέρασε τον Hamilton αλλά όχι γιατί είχα στο μυαλό μου θεωρίες συνωμοσίας.

2 σχόλια:

coby είπε...

μάλλον απ΄ ό,τι κατάλαβα, είσαο fun του Hamilton, ενώ εγώ όχι. Αντίθετα, είμαι tifozi της Ferrari :-) Σε κάθε περίπτωση, ήταν ένα τυχερό πρωτάθλημα, που στηρίχθηκε επιπλέον στην απίστευτη μαλ.. που έγινε στον αγώνα της Σιγκαπούρης από τη Ferrari.

anyway...

Panagiotis Bouros είπε...

Χαίρομαι πάντως που δεν αποδέχεσαι τα περί στημένου αγώνα...

Νομίζω ότι ήταν καιρός της McLaren να πάρει ένα πρωτάθλημα και αφού δεν είχε δύο πολύ καλούς οδηγούς δε θα μπορούσε να πάρει το κατασκευαστών. Δεν είμαι σίγουρος για τό πόσο θα βοηθήσει την ομάδα ο Kovalainen. Πάντως είναι νέος ακόμα. (αν και το ίδιο και ο Hamilton)